Закупуване и поддръжка на 750i M73B54 & M73B54TU
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Leo_STREET KING
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 19.05.2015
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318TDS, BMW E39 530i
- Мечтае да кара: BMW M3 E46 GTR,BMW M3 E30,BMW M5 E34,BMW M5 E39,BMW M6 E63,BMW M4 F82,
- Детайли за колата: E39 Sedan M Sport Package M54B30 TOPASBLAU METALLIC (364)
E36 Sedan M41D17 MONTREALBLAU METALLIC
E70 M57D30TU2 carbon-schwarz M Sports Package
Закупуване и поддръжка на 750i M73B54 & M73B54TU
Здравейте колеги, Имам питане относно V12 мотора на Е38(М73B54 и М73B54TU), понеже се оглеждам за Е38 750i, виждам, че в момента на пазара са на достъпна цена, но знам, че обслужването е по-скъпо от на един V8-мак, а разхода на гориво, няма да го коментирам , интересува ме кои са по-често срещаните проблеми при тези мотори, за какво трябва да се гледа, надявам се колегите със такива коли да споделят опита си.
oo=[][]=oo BMW is life
Re: Закупуване и поддръжка на 750i M73B54 & M73B54TU
Leo_STREET KING написа:Здравейте колеги, Имам питане относно V12 мотора на Е38(М73B54 и М73B54TU), понеже се оглеждам за Е38 750i, виждам, че в момента на пазара са на достъпна цена, но знам, че обслужването е по-скъпо от на един V8-мак, а разхода на гориво, няма да го коментирам , интересува ме кои са по-често срещаните проблеми при тези мотори, за какво трябва да се гледа, надявам се колегите със такива коли да споделят опита си.
Колега не съм имал досег до такъв автомобил, но разгледай канала m539 restorations.
Ако се оправяш с английския там човека прави от до една е38-ца с такъв мотор, а и доста 8-ци.
Успех!
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Закупуване и поддръжка на 750i M73B54 & M73B54TU
Колега къде ги видя тия 750 на достъпна цена, като аз дори една обява не намирам, ама изобщо. Има само една в карса запорирана и туй то.
Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
Re: Закупуване и поддръжка на 750i M73B54 & M73B54TU
аз мога само да дам коментар по темата с обслужването.
не вярвам да има фрапиращи разлики между обслужването на 8 или 12 цилиндъра. 4 свещи повече, един възд. филтър и сигурно 1 л. масло повече.
друго не вярвам да е. говорим разбира се за оригинални части.
ако говорим за някакви афтермаркет, може да има големи разлики, защото 750 не е бил толкова масов модел като 740 или 735. но ако са оригинални части, голяма разлика няма да има.
разходът на гориво няма смисъл да го коментираме (как беше оная приказка с душата в рая, х...до края, или там нещо подобно). с две думи при такава кола, не виждам, защо изобщо трябва да се коментира. и в интерес на истината не вярвам да е много по - голям в сравнение с v8. извънградско съм падал под 8.5л/100км, което за 3.5л v8 и на днешно времем си е идеално. градско няма смисъл да го коментирам, защото много зависи от града. при мен сметката е проста (говорим за градско) - с едно зареждане (110€), минавам 500км. като градското е повече от пълзене (почти целият град е ограничен на 30км/ч).
досъпна цена е много относително - преди да пусна моята за продажба, погледнах как се движат цените на е38 за ориентир. лично за мен една хубава е38 v12 поне в Германия започва от 10к€. колко и достъпно и за кой е достъпно, всеки сам си решава. ама някакви бараки за 4к само, защото е v12 не си струва да се купуват.
не вярвам да има фрапиращи разлики между обслужването на 8 или 12 цилиндъра. 4 свещи повече, един възд. филтър и сигурно 1 л. масло повече.
друго не вярвам да е. говорим разбира се за оригинални части.
ако говорим за някакви афтермаркет, може да има големи разлики, защото 750 не е бил толкова масов модел като 740 или 735. но ако са оригинални части, голяма разлика няма да има.
разходът на гориво няма смисъл да го коментираме (как беше оная приказка с душата в рая, х...до края, или там нещо подобно). с две думи при такава кола, не виждам, защо изобщо трябва да се коментира. и в интерес на истината не вярвам да е много по - голям в сравнение с v8. извънградско съм падал под 8.5л/100км, което за 3.5л v8 и на днешно времем си е идеално. градско няма смисъл да го коментирам, защото много зависи от града. при мен сметката е проста (говорим за градско) - с едно зареждане (110€), минавам 500км. като градското е повече от пълзене (почти целият град е ограничен на 30км/ч).
досъпна цена е много относително - преди да пусна моята за продажба, погледнах как се движат цените на е38 за ориентир. лично за мен една хубава е38 v12 поне в Германия започва от 10к€. колко и достъпно и за кой е достъпно, всеки сам си решава. ама някакви бараки за 4к само, защото е v12 не си струва да се купуват.
- Leo_STREET KING
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 19.05.2015
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318TDS, BMW E39 530i
- Мечтае да кара: BMW M3 E46 GTR,BMW M3 E30,BMW M5 E34,BMW M5 E39,BMW M6 E63,BMW M4 F82,
- Детайли за колата: E39 Sedan M Sport Package M54B30 TOPASBLAU METALLIC (364)
E36 Sedan M41D17 MONTREALBLAU METALLIC
E70 M57D30TU2 carbon-schwarz M Sports Package
Re: Закупуване и поддръжка на 750i M73B54 & M73B54TU
ръб написа:Колега къде ги видя тия 750 на достъпна цена, като аз дори една обява не намирам, ама изобщо. Има само една в карса запорирана и туй то.
Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
Колега, Точно тази, за която говориш съм ходил да я гледам, колата е добре, купето е здраво и има 120 литра газова, върви много прилично, проблема й, е че е под запор
oo=[][]=oo BMW is life
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани